Red Dead Redemption 2 — підбірка свіжих подробиць про відкритому світі гри

97

Вчорашня заява директора Take-Two, що – це звичайно добре, але все ж краще було б побачити офіційний геймплей гри або хоча б добірку нових фактів про очікуване вестерні Rockstar. І якщо з геймплеєм поки не склалося, то щодо збірки фактів, завдяки німецькому ігрового ресурсу Gamestar, є лише позитивні новини. У новому превью Red Dead Redemption 2 представники Rockstar розповіли докладніше про відкритому світі гри.

«Рокзвезды» відмінно розуміють, що через велику кількість open-world ігор геймерів вже не здивувати проектами, де можна вільно досліджувати простори величиною в сотні квадратних кілометрів. Red Dead Redemption 2 піде по іншому шляху і буде вражати не масштабами, а опрацюванням оточення та інтерактивність ігрового світу. Маніакальне увагу навіть до найдрібніших деталей – кращий опис того, як Rockstar підходять до розробки своєї нової гри.

Особлива увага приділяється опрацюванню другорядних квестів… якщо їх можна назвати другорядними. Вся справа в тому, що RDR 2 хоче стерти межі між основними та додатковими місіями. Більше не буде примітивних квестів стилі «подай-принеси», тільки зрежисований і унікальний контент. Звичайно, не обійдеться і без сторонніх розваг, начебто міні-ігор і полювання, але навіть до опрацювання подібних ігрових функцій Rockstar обіцяють підійти з фантазією.

Персонажі гри не будуть просто болванчиками, створеними лише для видачі нових квестів Артуру. Кожен з членів банди Датча живе за своїм розпорядком у створеному «Рокзвездами» світі. Часто їх навіть не можна буде застати в таборі, адже у них достатньо власних турбот і чекати тижнями безперервно появи гравця вони точно не стануть. Також обіцяється, що кожен з товаришів Артура у грі Red Dead Redemption 2 буде наділений власною індивідуальністю, яку можна побачити в сотнях невеликих і унікальних сцен. Найближча аналогія – GTA V, де сім’я Майкла намагалася імітувати реальне життя.

Сторонні NPC, що населяють світ гри, теж будуть персонажами з проробленим характером. Наприклад, деяких людей можна змусити віддати гроші лише залякавши міцним слівцем, інші будуть раді зустріти Артура пострілом з рушниці в обличчя, тільки побачивши його за сотню кроків. Буде і третій тип особистостей, які постараються втекти від гравця і не вступати у відкриту конфронтацію. Важливе значення має система репутації, яка у спадок дісталася грі від першої ОР. Запеклого злочинця або загального героя будуть зустрічати по різному, що, до того ж, відкриє для гравця ряд нових унікальних можливостей.

Які саме – не уточнюється, але точно відомо, що в Red Dead Redemption 2 кожен новий регіон світу буде відрізнятися не тільки візуально, але і в геймплейном плані, пропонуючи різні ігрові механіки. В цьому плані Rockstar переслідують мету створити максимально реалістичний і правдоподібний світ. Хто знає, можливо, нас чекає щось подібне на the Legend Breath of the Wild, де кожна локація пропонувала різноманітний геймплей.

Red Dead Redemption 2

Повернеться система випадкових зустрічей, яка тепер буде регулюватися внутрішнім режисером гри. Система визначить поточний прогрес гравця, його амуніцію і поточну локацію, на підставі чого буде підкидати гравцеві унікальні ситуації.

Серед інших подробиць варто відзначити, що Артур зможе штовхати супротивників через двері як у другому трейлері Red Dead Redemption 2, при вчиненні злочинів від охоронців порядку можна відкупитися або просто набрехати, видавши себе за іншу особу, а також можливість встановити табір навіть на ворожій території, що обернеться не самими приємними сюрпризами.

Реліз гри запланований на 26 жовтня цього року. Ще більше подробиць про Red Dead Redemption 2 ви можете прочитати в нашому .

Джерело: http://igry-online.com.ua/