Секрети розробників God of War: Як створювалася битва з Мандрівником

67

Ексклюзивний для PlayStation 4 бойовик God of War по праву заслужив . Але, як відомо, за створенням будь прекрасної гри стоїть колосальна праця і тисячі цікавих історій. Наприклад, дизайнер бойової системи в God of War Денні Йе розповів, як створювалася неймовірна по ефектності бійка з Мандрівником. Ми наведемо найцікавіші моменти великої статті, яка була опублікована на офіційному сайті гри.

Рекомендуємо утриматися від читання всіх гравців, хто ще по ряду причин не почав проходження God of War, так як у статті буде докладно розказано про битву з самим першим босом гри.

Кожна частина пригод Кратоса починалася з приголомшливих по масштабності . Варто згадати Гідру, Колоса Родоського або Посейдона, епічні бос-файти – це завжди було відмінною рисою серії God of War. Нова частина повинна була не відходити від канонів, але завдання перед Santa Monica Studio помітно ускладнилася. Адже на відміну від минулих велетнів, насилу помешавшихся на екрані, Бальдр був на голову нижче Кратоса і при цьому бій з ним повинно було вразити гравців.

Як надійшли розробники? Пішли зворотним шляхом, і замість того, щоб максимально віддаляти камеру під час битви – наблизили її як можна ближче. З цієї перспективи виявилося, що гравець краще відчуває ефект від удару, чим скористалися творці гри God of War для створення ефектної дуелі двох богів.

God of War

Коли у розробників був прототип битви з Мандрівником, вони найбільше билися над вирішенням наступних питань:

  • Як довго має проходити бій, перед тим як гравець почне нудьгувати або втомиться?
  • Наскільки далеко можна зайти з руйнуванням навколишніх об’єктів? Як багато їх має бути на полі битви і як щільно їх варто розташувати один до одного?
  • Наскільки велика повинна бути арена, яка ідеально підійшла б для втілення усіх задумів?

З часом, тестуючи прототип битви, розробники з’ясували, що виявляється битися з невеликими противниками веселіше, ніж зі стометровими титанами. Наприклад, відправити ударом кулака Бальдра в протяжний політ — приносить значно більше задоволення, ніж просто кілька хвилин бити гигансткую руку колоса.

 

 

Коли загальний концепт був завершений, розробники приступили до створення «скелета» битви, який потім багаторазово доопрацьовувався. Втім, від першого білду і до фінальної версії бій не сильно змінилося і концепція «вдарити Кратоса так, щоб він летів над дахом будинку», була успішно втілена в грі.

Бій розділили на 3 фази

Перша фаза відбувалася на задньому дворі будинку Кратоса і створювалася в якості невеликого навчання для гравця. На цьому етапі Бальдр практично не атакував і виступав в якості рухомого манекена для відпрацювання ударів. Щоб зрадити бою видовищності, розробники попередньо встановили по периметру руйновані дерева і кам’яні валуни.

Кілька пасивна поведінка Бальдра в першій фазі пояснювалося також і з сюжетної сторони: Бальдр утримується від власних атак і чекає ударів Кратоса, так як сподівається, що той допоможе йому знову відчути біль. Це той випадок, коли геймплей і історія прекрасно уживаються один з одним.

God of War

Одним з головних викликів для розробників була мета створення гри одним дублем, коли немає монтажних склеювань. Через це виникали труднощі, коли треба було зробити так, щоб два персонажа опинилися на потрібному місці під час битви. Для цього використовувалися різні прийоми, що демонструють силу богів у грі God of War, а також дозволяють швидко переміщати персонажів в потрібну позицію.

Саме з-за цього Бальдр так високо підкидає Кратоса. Подібний прийом маскує, наскільки далеко персонажі знаходяться один від одного і дозволив богам опинитися удвох на даху будинку. Крім цього були використані й інші перехідні анімації, щоб приховати те, як Кратос «притягується» до Бальдру. Є й інші причини, що зумовлюють постійний рух персонажів — дати гравцям нову, придатну для знищення ігрову арену.

God of War

Саме час для другої фази битви Бальдра з Кратосом в God of War. Починається вона зі входу Кратоса в режим «Спартанської люті». Спеціально, щоб гравець вивчив нову механіку, «лють» тривати довше звичайного.

Перехід на третю фазу, коли Бальдр кидає в Кратоса величезний камінь, повинен був бути ще масштабнішим. За початковим задумом Кратос повинен був розламати вручну велетенську гору, але розробники відмовилися від цієї ідеї, так як вони намагалися показати втомленого спартанця, такого собі «Кратоса на пенсії».

Ще одна задумка, яка була відправлена в сміттєву корзину, пов’язано з тією ситуацією, коли Кратос падає на дно ущелини. Спочатку Бальдр мав кидатися в Кратоса камінням і викликати лавини, змушуючи гравця стрибати між уступами. Однак до фінальної версії ідея не дожила із-за своєї складності і масштабів.

God of War

У фінальній третій фазі Бальдр починає діяти агресивно і використовує весь набір атак. У теж час, так як бос був першим у грі God of War, розробники не хотіли надавати геймерам челлендж. Ідея полягала в тому, щоб створити ілюзію агресивності, а не зробити з Бальдра дійсно небезпечного супротивника.

Всі атаки Бальдра були задумані для заучування гравцем різних рухів:

  • Ударна хвиля по землі – неблокована хвиля, від якої слід ухилятися рухом у бік
  • Швидкі удари – від них можна ухилитися, блокувати або парирувати
  • Удар з небес – неблокована атака, від якої потрібно ухилятися
  • Удар зигзагом – розбиває блок. Гравець повинен або парирувати, або ухилитися

Крім атак Бальдр в God of War повинен був мати великий арсенал захисних прийомів. Щоб Кратос не обрушував на ворога град незліченних ударів, Бальдр вмів вислизати з рук гравця, контратакувати або відкидати того на десяток метрів назад. Також у Бальдра повинна була бути одна надзвичайно видовищна здатність: інший раз він міг дістати кинутий гравцем сокиру зі свого тіла і використовувати його проти Кратоса. Втім, ідея не дійшла до реалізації з-за своєї складності і небажання розробників обмежувати гравців в здатності кидати сокиру.

На цьому розповідь про створення бійки між Бальдром і Кратосом закінчується. Можна лише позаздрити тим людям, хто ще не відчув на власній шкурі не випробував свої сили у битві з Бальдром. А для тих, хто закінчив проходження God of War, є позитивні новини: .

Джерело: http://webcom.dn.ua/