Що сталося з Half-Life 3 і Left 4 Dead 3 — відповідає колишній співробітник Valve

6

Запитайте у будь-якого геймера, чи знає він, хто такі Valve, і відповідь буде ствердна: «Так, звичайно, адже творці Steam!». Ах, так, якщо хто забув, то Valve ще й розробляє ігри, або розробляла. Насправді компанія Гейба Ньюелла кілька років активно створювала очікуваний Half-Life 3, до того ж була повністю граюча версія Left 4 Dead 3. Так де ж вони, ігри Valve? Відповість на це питання вирішив колишній співробітник Valve Ейден Кроу. Відразу скажемо, хороших новин очікувати не варто.

Користувач Youtube під ніком VNN вирішив взяти інтерв’ю у Ейдена, який був у команді, яка відповідає за підтримку Steam, але при цьому він чудово обізнаний з приводу того, чим займалися інші майже 300 співробітників Valve.

За його словами 80 відсотків всіх співробітників компанії дійсно працюють на відеоіграми, що добре поєднується з , де вони говорили про те, що як і раніше зайняті розробкою ігор. Ну добре, так чому ж ми не бачимо ці ігри?

Основна проблема в особливій організації Valve, де кожному працівнику надається велика ступінь свободи. А, як відомо, якщо немає розумного керівника, то ігри масштабу Half-Life 3 не створити, адже кожен почне тягнути ковдру на себе і складно буде прийти до спільного рішення. Саме це і сталося в Valve, що позначилося на розробці Half-Life 3.

За словами Ейдена Кроу студія дійсно вела розробку продовження легендарного шутера, яка почалася відразу ж після випуску Portal 2 у 2011 році. Однак після подальших численних звільнень у 2013 році створення гри застопорилося. І знову та ж сама історія: з новими силами Valve приступили до створення Half-Life 3, але із-за численних розбіжностей у 2015 році остаточно заморозили гру.

Одним Half-life 3 справа не обмежується. Ейден Кроу також розповів і про інший грі Valve – Left 4 Dead 3, ось сюрприз. За його словами вже були готові кілька рівнів, в шутер можна було повноцінно грати, але в Valve так і не змогли вирішити доленосне питання: одна частина команди хотіла використовувати останню версію движка Source, а інша частина, як не дивно, хотіла для створення гри використовувати Unreal Engine.

На цьому, мабуть, все. Valve стали відмінним прикладом того, що ліберальна політика організації праці, де кожен співробітник наданий самому собі – ні до чого доброго не приводить. Напевно і сам Гейб Ньювелл це чудово розуміє, тому ми сподіваємося, що незважаючи ні що, легендарна компанія нас ще порадує масштабними іграми з цифрою «3» в назві.

А поки цього не сталося, рекомендуємо подивитися на роботи талановитих фанатів серії Half-life: і.

Джерело: http://htc-android.com.ua/