Справжній хардкор у 25-хвилинному геймплеї Shadow of the Tomb Raider

12

Фінальна глава пригод Лари Крофт Shadow of the Tomb Raider стане не тільки самої похмурої частиною серії, але і найбільш складною. Творці гри неабияк потрудилися над тим, щоб гравець відчув складністю пригоди і максимально вжився в роль розкрадачки гробниць. Новий геймплейний ролик Shadow of the Tomb Raider демонструє проходження 25 хвилин гри на самій високій складності, влучно названа розробниками «Смертельна одержимість».

Хардкорних режим запропонує величезну кількість змін у геймплеї, серед яких знайдуться як класичні множники шкоди і запасу здоров’я у противників, так і більш цікаві моменти. Варто почати з ворогів, у яких на зміну курячої сліпоти прийшла орлина пильність, тому сховатися від ворогів і непомітно пробиратися в тил стане набагато складніше. А пробиратися за спини супостатів все ж доведеться, адже на максимальній складності відключена автоматична регенерація здоров’я в бою.

Додаткових проблем гравцеві забезпечить практично повністю відключений інтерфейс. Немає ні лічильника патронів в обоймі, ні навіть підсвічених ворогів у «детективному» режимі, тому при стелс і битвах в Shadow of the Tomb Raider доведеться орієнтуватися по пам’яті і на слух. Також будуть відключені маркери і шорсткості на скелях, підкажуть, куди далі рухатися по сюжету. І найголовніша особливість «Смертельної одержимості» — відсутність чекпоінтів і можливість збережеться тільки біля розпаленого багаття в таборі. До речі, на розведення багаття теж потрібні ресурси.

Вихід Shadow of the Tomb Raider відбудеться 14 вересня цього року, а дізнатися, чим ще здивують розробники в новому пригодницькому екшені, ви можете в .

Джерело: http://skisoft.com.ua/