Як відкрити інтернет-магазин

Цю статтю ми написали для тих, хто хоче відкрити інтернет-магазин для продажу товарів або послуг, але не знає, як це зробити і з чого почати, а також які підводні камені чекають на цьому шляху починаючого підприємця . Рекомендуємо Создание Интернет магазина

Інтернет-магазин-це ще НЕ бізнес
інтернет магазин з чого почати
Якщо ви хочете відкрити інтернет-магазин, перш за все потрібно вирішити юридичні питання, вибрати товари для продажу, знайти постачальників, а також подумати про те, як буде здійснюватися доставка товарів покупцям. Вирішення цих, та інших питань найбільшою мірою визначають успіх справи.

Що ж стосується інтернет-магазину, то ви можете уявити його собі у вигляді електронного каталогу товарів, основне призначення якого полягає в наданні інформації про товари потенційним покупцям, а також оформлення замовлень.

Однак розповімо про все по порядку.

Вирішення юридичних питань
Для того, щоб інтернет-магазин почав функціонувати і приносити прибуток на легальній основі, Вам буде потрібна допомога фахівців вузького профілю. Адже крім розробки комерційного майданчика, ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО слід зареєструвати як юридичну особу, або Зареєструватися як підприємець без утворення юридичної особи.

Щоб ваш бізнес був легальним, необхідно зареєструвати торгове підприємство як юридичну особу, або Зареєструватися як підприємець без утворення юридичної особи

Хоча ви можете оформити всі документи самостійно, для реєстрації юридичної особи або підприємця без утворення юридичної особи краще звернутися до фахівців. За допомогою пошукових систем Інтернету ви зможете знайти багато компаній, що спеціалізуються на реєстрації підприємств.

Як правило, реєстрація підприємства не викликає особливих складнощів, і коштує недорого. Ви в довільній формі повідомляєте юристам, що ви збираєтеся продавати, і яким чином, як хочете вирішити питання з офісом, як будете приймати гроші (готівкові, безготівкові платежі). Юристи підготують Статут підприємства та інші документи з урахуванням передбачуваної діяльності, проконсультують Вас з усіх основних питань реєстрації підприємства.

При реєстрації вам буде запропоновано вибрати банк для відкриття рахунку підприємства і податкову інспекцію. Податкова інспекція вибирається за територіальним принципом, банк ви можете вибрати будь-який.

Зверніть увагу, що деякі банки надають зручні засоби проведення платежів через Інтернет, які не потребують установки на комп’ютер головного бухгалтера спеціалізованого програмного забезпечення. З такими банками вам буде легше працювати.

Бухгалтерський супровід
Один з найважливіших моментів при створенні підприємства — це організація бухгалтерського обліку. Керівник підприємства може виконувати функції головного бухгалтера за сумісництвом, якщо у нього є необхідні знання, або взяти головного бухгалтера на роботу

Однак існує і ще одна можливість-залучити для оформлення бухгалтерських документів компанію, що займається професійно бухгалтерським супроводом інших підприємств.

Це рішення може бути привабливим для починаючої компанії з ряду причин.

Перш за все, бухгалтерський супровід від компанії надійно, тому що вашим підприємством буде займатися команда фахівців, а не одна людина. Крім того, витрати на такий супровід будуть нижче, ніж витрати на заробітну плату головного бухгалтера.

Прийом грошей від покупців
Інший дуже важливий момент-прийом грошей від покупців. Щоб приймати від покупців готівку, необхідно мати сертифікований касовий апарат, зареєстрований в податковій інспекції. Цей касовий апарат повинен стояти в офісі, на який у вас є договір оренди

Детальніше про це можна дізнатися у юристів.

Крім того, на кінець дня в касі повинно залишатися готівки в кількості, меншою, ніж деякий ліміт, встановлений банком. Це означає, що при інтенсивній роботі виручку доведеться відвозити в банк дуже часто, можливо, кожен день.

Найпростіше приймати гроші від покупців за безготівковим розрахунком, за допомогою пластикових карток або електронних грошей. У цьому випадку гроші від покупців будуть надходити безпосередньо на розрахунковий рахунок торгової компанії, немає необхідності купувати касовий апарат і відвозити готівку в банк. Однак потрібно врахувати, що деяким покупцям зручніше платити готівкою.

Що стосується заробітної плати своїм співробітникам, то її зручніше перераховувати через банк на пластикові картки співробітників.

Де взяти товар для продажу через інтернет-магазин
Це питання вам потрібно буде вирішити самостійно. Ви можете шукати постачальників товарів через Інтернет (наприклад, на форумах і сайтах) або з використанням ваших зв’язків і знайомств

Вибираючи товар, враховуйте його сезонність. Наприклад, теплий одяг не купуватимуть влітку, а літній одяг не користуватиметься особливим попитом взимку.

Найуспішніше ті інтернет-магазини, які пропонують унікальний товар за хорошою ціною, або містять великі каталоги товарів, пропонуючи при цьому низькі ціни. Каталог інтернет-магазину може містити тисячі і десятки тисяч найменувань товару, і чим ширший каталог, тим краще буде йти торгівля.

За допомогою служби Яндекс.Директ можна дізнатися, скільки відвідувачів Інтернету цікавляться тим чи іншим товаром, а також скільки сайтів містять інформацію про той чи інший товар. Ця статистика надасть вам допомогу при виборі товару для продажу через Інтернет.

Доставка товару покупцям
Не буде перебільшенням сказати, що від того наскільки чітко буде працювати служба доставки в інтернет-магазині, залежить успіх всього підприємства. Якщо товари не будуть доставлятися в строк, постраждає репутація вашої торгової компанії

хочу створити інтернет магазин в залежності від типу товару і регіону доставки, можна вибрати різні способи доставки.

Якщо вага і габарити товару невеликі, а Регіон доставки обмежений одним містом, можна використовувати кур’єрську доставку. При цьому вам доведеться оплатити кур’єру вартість проїзду в міському транспорті.

Якщо вага або габарити товару не дозволяють користуватися міським транспортом, можна найняти кур’єра з автомобілем. Врахуйте, що в робочі дні в умовах великого міста на доставку товару автотранспортом може піти чимало часу (і бензину).

У тому випадку, коли товар повинен доставлятися в різні міста і регіони Росії, можна скористатися послугами різних транспортних компаній. Тарифи транспортних компаній враховують вагу, габарити і Регіон доставки.

Транспортні компанії зазвичай не тільки доставляють товар, але також переводять гроші, сплачені за товар, на розрахунковий рахунок торгової компанії, а також надають всі необхідні супровідні документи.

Ми пропонуємо Інтернет-магазини різного рівня складності за привабливими цінами. Також ми готові зробити вигідні пропозиції для початківців торгових компаній, допомогти визначитися, який створити інтернет-магазин, а також відповісти на важливе питання: “з чого почати відкриття інтернет-магазину?».

Мінімальні витрати на відкриття та супровід інтернет-магазину вийдуть, якщо взяти такий магазин в оренду у нашої компанії.

При бажанні створити бізнес інтернет-магазину в нашій компанії, Ви отримуєте вигідне рішення під ключ. При необхідності ми допомагаємо Вам наповнити його товарами, проводимо навчання та консультації. Ми знімаємо з вас всі турботи про технічну сторону справи, дозволяючи вам сконцентрувати зусилля на своєму бізнесі.

Просування інтернет-магазину
Навіть якщо ви продумали всі питання, що мають безпосереднє відношення до торгівлі, налагодили зв’язки з постачальниками товарів, організували службу доставки товарів і вибрали, який створити інтернет-магазин, є ще одна справа, без якого торгівля не піде. Йдеться, зрозуміло, про рекламу.

«Реклама-двигун торгівлі», і це не порожні слова.

Так само як звичайний магазин, інтернет-магазин потребує реклами, або, іншими словами, в просуванні. Рекламувати інтернет-магазин слід в основних пошукових системах і каталогах Інтернету, там, де буває багато відвідувачів

Можна виділити два способи просування інтернет-магазинів і сайтів. Перший з них передбачає оплату кожного відвідувача, який прийшов на сайт, а другий — досягнення високих рейтингів в пошукових системах при пошуку за заданими запитами.

Другий спосіб просування не можна назвати надійним, однак у багатьох випадках він дозволяє витратити рекламний бюджет ефективніше. Розповімо про нього докладніше.